Otvoren natječaj: Mediji zajednice – potpora socijalnom uključivanju putem medija – faza 1

Otvoren je natječaj naziva Mediji zajednice – potpora socijalnom uključivanju putem medija – faza 1 koji se sufinancira iz Europskog socijalnog fonda u okviru Operativnog programa Učinkoviti ljudski potencijali 2014.-2020.

Opći cilj natječaja je unaprjeđenje kvalitete medijskog izvještavanja o ranjivim skupinama i podizanje razine javne svijesti o njihovim pravima.

Specifični ciljevi:

  • jačanje kapaciteta medijskih djelatnika (novinara) za rad usmjeren na socijalno uključivanje ranjivih skupina
  • povećanje vidljivosti ranjivih skupina u društvu putem njihove medijske reprezentacije.

Najniži iznos bespovratnih sredstava koji se može dodijeliti iznosi 450.000 HRK, a najviši iznosi 1.400.000 HRK. 

Svaki projekt se sufinancira intenzitetom do 100% od prihvatljivih troškova.

Ukupan fond sredstava po ovom natječaju iznosi 15.000.000 HRK.

Na natječaj se mogu prijaviti neprofitne organizacije i ustanove koje su neprofitni nakladnici medija.

Prijavitelji mogu biti:

  • neprofitni nakladnici televizija
  • neprofitni nakladnici radija
  • neprofitni pružatelji medijskih usluga
  • neprofitni pružatelji elektroničkih publikacija
  • neprofitni novinski nakladnici.

Projekt može uključivati najviše tri partnera.

Partneri mogu biti:

  • svi navedeni pod prijavitelji
  • neprofitni proizvođači audiovizualnih i/ili radijskih programa
  • ustanove iz sustava visokog obrazovanja
  • udruge.

 

Putem ovog natječaja sufinanciraju se sljedeće aktivnosti:

  1. Aktivnost jačanja kapaciteta medijskih djelatnika (novinara) pri čemu sudionici edukacijskih aktivnosti u okviru ovog elementa trebaju biti pripadnici ciljane skupine – medijski djelatnici (novinari).
  2. Proizvodnja i objava programskih sadržaja medija namijenjenih povećanju vidljivosti ranjivih skupina
  3. Upravljanje projektom
  4. Promidžba i vidljivost.

 

Sufinanciraju se sljedeći troškovi:

  1. izravni troškovi osoblja
  2. ostali izravni troškovi.

1. Izravni troškovi osoblja obuhvaćaju:

  • plaću voditelja/koordinatora projekta i plaće drugih osoba koje izravno sudjeluju u provedbi projektnih aktivnosti
  • naknade za vanjske usluge fizičkih osoba izravno vezane uz provedbu projektnih aktivnosti.

2. Ostali izravni troškovi obuhvaćaju:

  • naknade za vanjske usluge izravno povezane s provedbom projektnih aktivnosti isplaćene pravnim osobama, osim za element „Upravljanje projektom i administracija”
  • naknade za vanjske usluge izravno povezane s provedbom projektnih aktivnosti isplaćene fizičkim osobama u vrijednosti od 200.000,00 kn ili više, bez poreza na dodanu vrijednost
  • putni troškovi sudionika projektnih aktivnosti (troškovi prijevoza, smještaja, dnevnice)
  • putne troškove osoblja (troškovi prijevoza, osim troškova prijevoza osoblja koje je obuhvaćeno zakonski reguliranim davanjima na plaću , smještaja, dnevnice)
  • kotizacije za sudjelovanje pripadnika ciljane skupine (medijski djelatnici – novinari) u edukacijskim aktivnostima
  • najam prostora za provedbu projektnih aktivnosti, osim za element „Upravljanje projektom i administracija“
  • najam i kupnja opreme za provedbu projektnih aktivnosti
  • nabava radnog materijala za provedbu projektnih aktivnosti
  • objava medijskog sadržaja proizvedenog u okviru projektnog prijedloga (tisak i distribucija, emitiranje emisija, održavanje mrežnih stranica)
  • osiguranje informacijsko-komunikacijske pristupačnosti sadržaja za osobe s različitim vrstama invaliditeta (npr. podnaslovi, audiodeskripcija, prijevod na hrvatski znakovni jezik, Brailleovo pismo, format jednostavan za čitanje)
  • usluge s područja informacijsko-komunikacijske tehnologije
  • usluge prevođenja
  • savjetodavne usluge (npr. studija ili istraživanje) koje nisu povezane s elementom „Upravljanje projektom i administracija“
  • usluge evaluacije projektnih aktivnosti ako su predviđene projektom
  • usluge vezane uz programe jačanja kapaciteta, osim izravnih troškova osoblja
  • troškovi ugostiteljskih usluga
  • troškovi promotivnih aktivnosti izravno povezanih s ostvarivanjem ciljeva projekta:
    – troškovi organizacije promotivnih aktivnosti (npr. najam prostora, opreme itd.),
    – materijalni troškovi koji su potrebni za organizaciju okruglih stolova, konferencija za medije (npr. promotivni materijali, pozivnice, troškovi osvježenja),
    – priprema, oblikovanje, prijevod, lektura i tisak promotivnih materijala (npr. katalozi, programske knjižice, plakati i slično),
    – izrada promotivnih audio/video materijala,
    – izrada i održavanje mrežnih stranica ,
    – troškovi oglasa, objava, odnosno zakupa medijskog prostora,
    – troškovi vezani uz aktivnosti promidžbe i vidljivosti.

 

Navedeni troškovi ne predstavljaju iscrpnu listu.Za financiranje mogu biti prihvatljivi i troškovi provedbe dodatnih aktivnosti u okviru obveznih elemenata.

Projektne prijave mogu se slati do 17.06.2019. godine.

Ukratko o natječaju možete pročitati na sljedećem linku:

https://investim.hr/otvoren-natjecaj-mediji-zajednice-potpora-socijalnom-ukljucivanju-putem-medija-faza-1/ 

 

Za sva pitanja slobodno nam se obratite na investim@investim.hr ili na 099/451-6899.
 

INVESTIM

 

Pretražite natječaje