Bespovratna sredstva za ulaganje u informacijske i komunikacijske tehnologije-IKT
Svrha poziva
Potpora
Područje
Status
Vrsta poziva
Prijavitelji
Raspoloživa sredstva
Fond
Program
Ograničenja
Prihvatljiva ulaganja
Dokumenti
Svrha poziva
Potpora
Područje
Status
Vrsta poziva
Prijavitelji
Raspoloživa sredstva
Fond
Program
Ograničenja
Prihvatljiva ulaganja
Dokumenti
Jačanje tržišne pozicije, povećanje konkurentnosti i učinkovitosti poslovanja MSP-a primjenom informacijske i komunikacijske tehnologije kao i podrška razvoju informacijskog društva u RH.
Najniži i najviši iznos potpore male vrijednosti koji se može dodijeliti poduzetniku po projektu u sklopu ovog Poziva je kako slijedi:
– najniži iznos 80.000,00 HRK
– najviši iznos 1.000.000,00 HRK.
Intenzitet potpore:
-do 85% prihvatljivih troškova za mikro i malo poduzeće
-do 65% prihvatljivih troškova za srednje poduzeće
Prijavitelj mora biti pravna ili fizička osoba koja je mikro, malo ili srednje poduzeće sukladno definiciji malih i srednjih poduzeća.
Prijavitelji moraju djelovati pojedinačno.
Partnerske organizacije i partnerstvo bilo koje vrste nisu prihvatljivi.
53.200.000,00 HRK
Operativni program konkurentnost i kohezija.
Ovim Pozivom potiču se MSP-ovi na primjenu informacijske i komunikacijske tehnologije radi optimiziranja poslovnih procesa, integriranja poslovnih funkcija, učinkovite organizacije tijeka rada, poboljšanja interakcije s klijentima i dobavljačima te poboljšanja tržišnog položaja poduzeća.
Kombinacija financijskih instrumenata iz ESI fondova i bespovratnih sredstava iz ESI fondova nije dopuštena.
-Troškovi nabave standardnih i out-of-box9 softvera i izrade/razvoja specifičnog softvera (dizajniran po mjeri za potrebe korisnika), uključujući i njegovo instaliranje, programiranje, testiranje i/ili konfiguraciju za potrebe korisnika (npr. DMS, ERP, CRM, HRM, CMS, ECM, CAD, CAM10…);
-Troškovi za licence za nadogradnju softvera (trajne ili najam do godine dana)
– Troškovi za korištenje SaaS11 (Software as a Service) modela/usluge (nabava prava korištenja u razdoblju od najviše godine dana od dana nabave usluge) Troškovi nabave računalne i komunikacijske opreme (hardware12), uključujući i instaliranje, programiranje i/ili konfiguraciju isključivo za potrebe provedbe aktivnosti;
– Izdaci za ostalu opremu i uređaje potrebne isključivo za izravne projektne aktivnosti (UPS, aktivna i pasivna mrežna oprema, mrežni ormar/rack, itd.);
– Edukacija zaposlenika za korištenje novih implementiranih sustava kao dio isporuke projekta;
– Troškovi usluga vanjskih stručnjaka za pripremu projektnog prijedloga (prihvatljivo od datuma objave poziva) do iznosa 15.000,00 HRK;
– Troškovi usluga vanjskih stručnjaka za pripremu i provođenje postupaka nabave, vođenje projekta do iznosa 15.000,00 HRK;
– Troškovi vezani za ispunjavanje uvjeta informiranja i vidljivosti