Objavljen natječaj „58.1.b.01. – INVWINE – Ulaganja“ za ulaganja u sektor vina
Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju je unutar Strateškog plana zajedničke poljoprivredne politike RH 2023. – 2027. objavila javni natječaj za provedbu intervencije „58.1.b.01. – INVWINE – Ulaganja“. Prijave se zaprimaju od 22. siječnja i traju do 01. ožujka 2024. godine.
PREDMET POZIVA:
Dodjela sredstava potpore za intervenciju 58.1.b.01. – INVWINE unutar Strateškog plana Zajedničke poljoprivredne politike Republike Hrvatske 2023. – 2027. sukladno uvjetima propisanim Pravilnikom o provedbi intervencija iz sektora vina unutar Strateškog plana zajedničke poljoprivredne politike Republike Hrvatske 2023. – 2027. (Narodne novine br. 140/2023 i 152/2023).
PRIHVATLJIVI PRIJAVITELJI:
– vinarije, fizičke ili pravne osobe upisane u Vinogradski registar
– mikro, mala, srednja i velika poduzeća u sektoru vina
Ako pravna osoba nema godišnji financijski izvještaj poduzetnika za zadnje odobreno računovodstveno razdoblje (poduzetnik početnik) nije prihvatljiv podnositelj/korisnik u okviru ove intervencije.
PRIHVATLJIVE AKTIVNOSTI I TROŠKOVI:
1. Prihvatljivi su troškovi nastali tijekom provođenja sljedećih aktivnosti:
a) stjecanja, izgradnje, poboljšanja nepokretne imovine odnosno objekta za proizvodnju vina, čuvanje, skladištenje i prodaju vina
b) kupnje novih strojeva i opreme za preradu te skladištenje grožđa i vina
c) obnove/modernizacije/opremanja infrastrukture objekta za prodaju i prezentaciju vina
d) opremanja laboratorija za kontrolu kvalitete proizvoda od grožđa i vina.
2. Sve aktivnosti koje su provedene nakon što podnositelj podnese zahtjev za potporu mogu se sufinancirati, osim rekonstrukcije/poboljšanja nepokretne imovine za koje se početak aktivnosti računa od datuma obavljanja kontrole na terenu, a prije donošenja odluke o dodjeli sredstava.
3. Troškovi kupnje nepokretne imovine, koji nastaju zbog izgradnje/rekonstrukcije/poboljšanja nepokretne imovine, prihvatljivi su u vrijednosti od 10% od iznosa prihvatljivih troškova izgradnje/poboljšanja nepokretne imovine.
4. U slučaju kad su u projektu sadržani opći troškovi koji se odnose i na izgradnju/rekonstrukciju/poboljšanje nepokretne imovine i na opremanje, ukupna vrijednost prihvatljivog općeg troška ne može iznositi više od 5.000 eura, a u slučaju kad su u projektu sadržani samo troškovi studije izvedivosti, koji se odnose i na izgradnju/rekonstrukciju i na opremanje, ukupna vrijednost prihvatljivog troška ne može iznositi više od 3.000 eura.
Podnositelj koji nije obveznik javne nabave dužan je u intervenciji „58.1.b.01. Ulaganja“ nakon objave natječaja, a prije podnošenja zahtjeva za potporu, za sve prihvatljive troškove projekta u skladu s pravilima provesti postupak nabave putem EONA-e.
BESPOVRATNA SREDSTVA:
Najniži iznos potpore: 5.000 EUR
Najviši iznosi potpore po projektu:
a) 1.500.000 eura za mikro, mala i srednja poduzeća
b) 750.000 eura za poduzeća s manje od 750 zaposlenih ili prometom manjim od 200 milijuna eura
c) 550.000 eura za poduzeća sa 750 i više zaposlenih ili prometom od 200 milijuna eura i više
INTENZITETI POTPORE:
a) 50 % prihvatljivih troškova za mikro, mala i srednja poduzeća
b) 25 % od prihvatljivih troškova za poduzeća s manje od 750 zaposlenih ili prometom manjim od 200 milijuna eura
c) 24 % prihvatljivih troškova za poduzeća sa 750 i više zaposlenih ili prometom od 200
milijuna eura i više.
UKUPAN FOND SREDSTAVA PO OVOM POZIVU:
7.822.750 EUR
Za više informacija slobodno nas kontaktirajte na investim@investim.hr ili na 099 451 6899.
INVESTIM