OBJAVLJEN NATJEČAJ „VAUČERI ZA DIGITALIZACIJU“ (Referentni broj: NPOO.C1.1.2. R3-I2.01)

Cilj ovog Poziva je doprinijeti povećanju razine digitalne zrelosti MSP-ova kroz razvoj digitalnih poslovnih modela, jačanje kapaciteta za provedbu digitalizacije i digitalne transformacije ili unaprjeđenje kibernetičke sigurnosti, što će u konačnici povećati konkurentnost i otpornost poduzeća korištenjem digitalnih tehnologija.

Bespovratna sredstva:
Ukupan fond sredstava: 9.954.210 EUR

Najviši iznos potpore prema vrsti vaučera:
Vaučer za poboljšanje digitalnih vještina – VDV – 9.990,00 EUR
Vaučer za digitalni marketing – VDM – 9.990,00 EUR
Vaučer za izradu strategije digitalne transformacije – VDT – 9.990,00 EUR
Vaučer za dijagnostiku kibernetičke otpornosti – VKO – 14.500,00 EUR
Vaučer za složena digitalna rješenja – VSD – 19.900,00 EUR

Jedan prijavitelj u okviru ovog Poziva može koristiti najviše dva (2) vaučera, uz uvjet da se radi o različitim vrstama vaučera.

Intenzitet potpore:
– 60% prihvatljivih troškova

Prihvatljivi prijavitelji:
− Mikro, mala i srednja poduzeća

Prihvatljivi pružatelji usluga:
− pravne i fizičke osobe upisane u Katalog pružatelja usluga u okviru Poziva “Vaučeri za digitalizaciju”
Prijavitelj ne smije sudjelovati kao pružatelj bilo koje vrste usluga na bilo kojem projektu prijavljenom za dodjelu vaučera u okviru ovog Poziva, odnosno ako je upisan u Katalog pružatelja usluga.

Prihvatljive aktivnosti:
– specijalizirani programi neformalnog učenja usmjereni na razvoj digitalnih vještina za provođenje digitalizacije i digitalne transformacije
– izrada internetskih stranica, aplikacija i e-trgovine, upravljanje društvenim mrežama
– izradu strategije digitalne transformacije s akcijskim planom provedbe i metodologijom praćenja provedbe
– provjeru kibernetičke sigurnosti poduzeća kroz provedbu sigurnosnih provjera i analizu prikupljenih podataka te definiranje dodatnih poboljšanja sustava
– uvođenje složenih digitalnih rješenja kojima će se omogućiti razvoj digitalnih poslovnih modela te jačanje kapaciteta za provedbu digitalizacije i digitalne transformacije

 

Prihvatljive aktivnosti i troškovi po pojedinoj vrsti vaučera:

I. Vaučer za poboljšanje digitalnih vještina
Vaučer se odnosi na specijalizirane programe neformalnog učenja usmjerene na razvoj digitalnih vještina koji će osposobiti zaposlenike Prijavitelja za provođenje digitalizacije, odnosno za korištenje alata digitalnog marketinga i komunikacija (rad u e-trgovini i m-trgovini, internetsko oglašavanje, administriranje internetske stranice poduzeća), za analizu podatka i upravljanja podacima, razvoj aplikacija, dizajn softvera, digitalni dizajn, za poslovanje u oblaku i sl.

II. Vaučer za digitalni marketing
a) Izrada internetskih stranica poduzeća
b) Izrada landing stranice
c) Izrada Mobilne aplikacije
d) Izrada web aplikacije
e) Izrada web stranice za e-trgovinu
f) Upravljanje društvenim mrežama

III. Vaučer za izradu strategije digitalne transformacije
Strategija digitalne transformacije poduzeća obuhvaća definiranje ostvarivih ciljeva digitalne transformacije i kreiranje mjera za ostvarenje zadanih ciljeva, uključujući analizu postojećeg stanja i okruženja, ispitivanje potencijala za optimizaciju poslovanja kroz digitalizaciju, optimizaciju procesa i organizacije, te druge mjere koje mogu pridonijeti prilagodbi organizacije poslovanju u digitalnom dobu, kao i metodologiju praćenja provedbe digitalne strategije (s ključnim pokazateljima – KPI).
Aktivnost treba rezultirati jasnim akcijskim planom po kojem poduzeće može postupati kako bi nakon njegove provedbe moglo reći da se uspješno prilagodilo digitalnom dobu kroz uvođenje novih aplikacijskih rješenja, promjenu organizacijske kulture, optimizaciju procesa i druge načine.

IV. Vaučer za dijagnostiku kibernetičke otpornosti (cybersecurity)
Aktivnosti vaučera uključuju provjeru kibernetičke sigurnosti poduzeća kroz provedbu sigurnosnih provjera sustava/provjera propusnosti podataka, provedbu penetracijskih ispitivanja uz izradu pripadajućih izvješća, kroz provedbu sigurnosnog testiranja i detekcije kibernetičkih prijetnji informacijskom sustavu poduzeća. Također uključuju analizu prikupljenih podataka i definiranje dodatnih poboljšanja sustava te generiranje izvještaja za potrebe regulatora, certifikacijskih kuća i sl. te edukaciju zaposlenika od strane pružatelja usluga radi povećanja osposobljenosti, za postizanje kibernetičke sigurnosti poduzeća u minimalnom trajanju od 3 sata.

V. Vaučer za složena digitalna rješenja
Aktivnosti koje se mogu financirati ovim vaučerom uključuju uslugu uvođenja složenih digitalnih rješenja kojima će se poduzeću omogućiti razvoj digitalnih poslovnih modela, jačanje kapaciteta za provedbu digitalizacije i digitalne transformacije, kao što su rješenja za industriju 4.0, razvoj mrežnih sustava i procesa, IoT (Interneta stvari), pametnih usluga, automatizacije, projekata koji uključuju Big data (velike podatke), simulacijske modele, virtualnu i proširenu stvarnost, integrirane sustave (npr.: BI i analitika, Integracija tržišta (drop-shipping) barem na jednom velikom tržištu, planiranje resursa poduzeća, digitalna rješenja za produktivnost i rješenja za upravljanje odnosima s klijentima, uključujući i ključne pokazatelje – KPI za svako isporučeno rješenje te edukaciju zaposlenika od strane pružatelja usluga u pogledu usvajanja naprednih digitalnih vještina povezano sa svrhom vaučera u minimalnom trajanju od 6 sati.

 

Neprihvatljive aktivnosti projekta:
– dorada internetskih stranica prijavitelja, e-trgovine, m-trgovine i mobilnih aplikacija koje ne uključuju nadogradnju novih funkcionalnosti
– promotivne aktivnosti poduzeća i oglašavanje na društvenim mrežama (Google, Facebook i dr.)

Neprihvatljivi troškovi:
− troškovi pripreme dokumentacije za prijavu na Poziv
− troškovi upravljanja projektom
− troškovi za ispunjenje obveze informiranja i vidljivosti
− ostali troškovi ne spomenuti kao prihvatljivi

Na natječaj se ne mogu prijaviti:
– udruge i dobrotvorne organizacije
– prijavitelj koji nema poslovni nastan u RH u trenutku podnošenja projektnog prijedloga
– prijavitelj koji nije registriran za obavljanje gospodarske djelatnosti (uvjet se ne odnosi na registraciju pojedinačne djelatnosti) najmanje u 6 mjeseci prije dana podnošenja projektnog prijedloga
– prijavitelj koji nije izvršio isplate plaća zaposlenicima, plaćanje doprinosa za financiranje obveznih osiguranja (osobito zdravstveno ili mirovinsko) ili plaćanje poreza u skladu s propisima RH

Projekt ne uključuje:
– prijavitelje koji djeluju u sektoru: primarne poljoprivredne proizvodnje; ribarstva i akvakulture; prerade i stavljanja na tržište poljoprivrednih proizvoda
– za djelatnosti usmjerene izvozu u treće zemlje ili države članice Europske unije, odnosno potpore koje su izravno povezane s izvezenim količinama, s uspostavom i funkcioniranjem distribucijske mreže ili s drugim tekućim troškovima povezanima s izvoznom djelatnošću;
– ne uključuje sljedeće djelatnosti i aktivnosti:
1. aktivnosti trgovanja ili proizvodnje proizvoda i usluga navedenih u Uredbi o popisu robe vojne namjene, obrambenih proizvoda i nevojnih ubojitih sredstava
2. aktivnosti povezane s proizvodnjom, preradom i stavljanjem na tržište duhana i duhanskih proizvoda;
3. djelatnosti trgovine na veliko i malo (NKD odjeljci: 45, 46, 47)
4. djelatnosti smještaja (NKD odjeljak: 55)
5. izdavačke djelatnosti (NKD odjeljak: 58)
6. proizvodnja filmova, videofilmova i televizijskog programa, djelatnosti snimanja zvučnih zapisa i izdavanja glazbenih zapisa (NKD odjeljak: 59)
7. djelatnosti emitiranja programa (NKD odjeljak: 60)
8. pružanje telekomunikacijskih i povezanih uslužnih djelatnosti (NKD odjeljak: 61)
9. informacijske uslužne djelatnosti (NKD odjeljak: 63)
10. financijske djelatnosti, djelatnosti osiguranja i djelatnosti iznajmljivanja i davanja u zakup (leasing) (NKD odjeljci: 64, 65, 66, 77)
11. djelatnosti poslovanja nekretninama (NKD odjeljak: 68)
12. pravne djelatnosti (NKD skupina: 69.1)
13. arhitektonske djelatnosti (NKD skupina: 71.11)
14. djelatnosti promidžbe (reklama i propaganda) (NKD skupina: 73.1)
15. ostale stručne, znanstvene i tehničke djelatnosti (NKD odjeljak:74, osim 74.9)
16. djelatnosti socijalne skrbi sa smještajem i bez smještaja (NKD odjeljci: 87 i 88)
17. kreativne, umjetničke i zabavne djelatnosti (NKD odjeljak: 90)
18. djelatnosti knjižnica, arhiva, muzeja i ostalih kulturnih djelatnosti (NKD odjeljak: 91)
19. djelatnosti kockanja i klađenja (NKD odjeljak: 92)

Prijavitelji moraju djelovati pojedinačno. Partnerske organizacije i partnerstvo bilo koje vrste nisu prihvatljivi.

Osnovni uvjeti prihvatljivosti projekta:
– Predviđeno trajanje projekta nije dulje od 12 mjeseci od dana izdavanja vaučera
– Stopa traženih bespovratnih sredstava u skladu je s maksimalnim intenzitetom koji se može dodijeliti temeljem ovog Poziva (intenzitet mora biti 60%)

Prijavitelj mora imati najmanji broj zaposlenih prema dolje definiranim vrstama vaučera na puno radno vrijeme (temeljem sati rada) u mjesecu koji prethodi mjesecu u kojem je podnesen projektni prijedlog (nositelj djelatnosti u obrtu se računa kao zaposlena osoba ako je to njegova jedina osnova za osiguranje).

Vrsta vaučera i minimalni broj zaposlenih (uvjet):
Vaučer za poboljšanje digitalnih vještina – VDV – 1 zaposleni
Vaučer za digitalni marketing – VDM – 1 zaposleni
Vaučer za izradu strategije digitalne transformacije – VDT – 3 zaposlena
Vaučer za dijagnostiku kibernetičke otpornosti – VKO – 1 zaposleni
Vaučer za složena digitalna rješenja – VSD – 3 zaposlena

Rokovi za prijave i indikativna alokacija po definiranom roku:
1. rok od 01.06. do 07.07.2023. godine – 3.318.070 EUR
2. rok od 01.11. do 01.12.2023. godine – 3.318.070 EUR
3. rok od 01.03. do 01.04.2024. godine – 3.318.070 EUR

Za više informacija slobodno nas kontaktirajte na investim@investim.hr ili na 099 451 6899.

INVESTIM

Pretražite natječaje