Otvoren natječaj: Mediji zajednice – potpora socijalnom uključivanju putem medija – faza 1

Opći cilj: unaprjeđenje kvalitete medijskog izvještavanja o ranjivim skupinama i podizanje razine javne svijesti o njihovim pravima.

Specifični ciljevi:
• jačanje kapaciteta medijskih djelatnika (novinara) za rad usmjeren na socijalno uključivanje ranjivih skupina
• povećanje vidljivosti ranjivih skupina u društvu putem njihove medijske reprezentacije.

Iznos potpore

Najniži iznos bespovratnih sredstava iznosi 450.000 HRK.

Najviši iznos bespovratnih sredstava iznosi 1.400.000 HRK.

Intenzitet potpore iznosi 100%.

Područje
Array
Status
Otvoren do 17.06.2019.
Vrsta poziva
Otvoreni (privremeni) poziv
Prijavitelji

Prijavitelji:

  • neprofitne organizacije i ustanove koje su neprofitni nakladnici medija.

Obuhvaća:

  • neprofitne nakladnike televizija
  • neprofitne nakladnike radija
  • neprofitne pružatelje medijskih usluga
  • neprofitne pružatelje elektroničkih publikacija
  • neprofitne novinske nakladnike.

Partneri:

  • organizacije navedene pod prijavitelji
  • neprofitni proizvođači audiovizualnih i/ili radijskih programa
  • ustanove iz sustava visokog obrazovanja
  • udruge.

 

 

Vrijednost natječaja

Ukupan fond po ovom natječaju iznosi 15.000.000 HRK.

Fond
Europski socijalni fond
Program

Operativni program Učinkoviti ljudski potencijali 2014.-2020.

Predmet financiranja

Predmet financiranja obuhvaća sljedeće troškove:

  • izravni troškovi osoblja
  • ostali izravni troškovi.

Izravni troškovi osoblja:

  • plaće voditelja projekta i plaće drugih osoba koje izravno sudjeluju u provedbi projektnih aktivnosti
  • naknade za vanjske usluge fizičkih osoba izravno vezane uz provedbu projektnih aktivnosti.

Ostali izravni troškovi:

  • naknade za vanjske usluge izravno povezane s provedbom projektnih aktivnosti isplaćene pravnim osobama, osim za element „Upravljanje projektom i administracija“

  • naknade za vanjske usluge izravno povezane s provedbom projektnih aktivnosti isplaćene fizičkim osobama u vrijednosti od 200.000,00 kn ili više, bez poreza na dodanu vrijednost

  • putni troškovi sudionika projektnih aktivnosti (troškovi prijevoza, smještaja, dnevnice)

  • putne troškove osoblja (troškovi prijevoza, osim troškova prijevoza osoblja koje je obuhvaćeno zakonski reguliranim davanjima na plaću , smještaja, dnevnice)

  • kotizacije za sudjelovanje pripadnika ciljane skupine (medijski djelatnici – novinari) u edukacijskim aktivnostima

  • najam prostora za provedbu projektnih aktivnosti, osim za element „Upravljanje projektom i administracija“

  • najam i kupnja opreme za provedbu projektnih aktivnosti

  • nabava radnog materijala za provedbu projektnih aktivnosti

  • objava medijskog sadržaja proizvedenog u okviru projektnog prijedloga (tisak i distribucija, emitiranje emisija, održavanje mrežnih stranica)

  • osiguranje informacijsko-komunikacijske pristupačnosti sadržaja za osobe s različitim vrstama invaliditeta (npr. podnaslovi, audiodeskripcija, prijevod na hrvatski znakovni jezik, Brailleovo pismo, format jednostavan za čitanje)

  • usluge s područja informacijsko-komunikacijske tehnologije

  • usluge prevođenja

  • savjetodavne usluge (npr. studija ili istraživanje) koje nisu povezane s elementom „Upravljanje projektom i administracija“

  • usluge evaluacije projektnih aktivnosti ako su predviđene projektom

  • usluge vezane uz programe jačanja kapaciteta, osim izravnih troškova osoblja

  • troškovi ugostiteljskih usluga

  • troškovi promotivnih aktivnosti izravno povezanih s ostvarivanjem ciljeva projekta:
    – troškovi organizacije promotivnih aktivnosti (npr. najam prostora, opreme itd.),
    – materijalni troškovi koji su potrebni za organizaciju okruglih stolova, konferencija za medije (npr. promotivni materijali, pozivnice, troškovi osvježenja),
    – priprema, oblikovanje, prijevod, lektura i tisak promotivnih materijala (npr. katalozi, programske knjižice, plakati i slično),
    – izrada promotivnih audio/video materijala,
    – izrada i održavanje mrežnih stranica ,
    – troškovi oglasa, objava, odnosno zakupa medijskog prostora,
    – troškovi vezani uz aktivnosti promidžbe i vidljivosti.

Pretražite natječaje