Otvoren natječaj: Mediji zajednice – potpora socijalnom uključivanju putem medija – faza 1
Otvoren je natječaj naziva Mediji zajednice – potpora socijalnom uključivanju putem medija – faza 1 koji se sufinancira iz Europskog socijalnog fonda u okviru Operativnog programa Učinkoviti ljudski potencijali 2014.-2020.
Opći cilj natječaja je unaprjeđenje kvalitete medijskog izvještavanja o ranjivim skupinama i podizanje razine javne svijesti o njihovim pravima.
Specifični ciljevi:
- jačanje kapaciteta medijskih djelatnika (novinara) za rad usmjeren na socijalno uključivanje ranjivih skupina
- povećanje vidljivosti ranjivih skupina u društvu putem njihove medijske reprezentacije.
Najniži iznos bespovratnih sredstava koji se može dodijeliti iznosi 450.000 HRK, a najviši iznosi 1.400.000 HRK.
Svaki projekt se sufinancira intenzitetom do 100% od prihvatljivih troškova.
Ukupan fond sredstava po ovom natječaju iznosi 15.000.000 HRK.
Na natječaj se mogu prijaviti neprofitne organizacije i ustanove koje su neprofitni nakladnici medija.
Prijavitelji mogu biti:
- neprofitni nakladnici televizija
- neprofitni nakladnici radija
- neprofitni pružatelji medijskih usluga
- neprofitni pružatelji elektroničkih publikacija
- neprofitni novinski nakladnici.
Projekt može uključivati najviše tri partnera.
Partneri mogu biti:
- svi navedeni pod prijavitelji
- neprofitni proizvođači audiovizualnih i/ili radijskih programa
- ustanove iz sustava visokog obrazovanja
- udruge.
Putem ovog natječaja sufinanciraju se sljedeće aktivnosti:
- Aktivnost jačanja kapaciteta medijskih djelatnika (novinara) pri čemu sudionici edukacijskih aktivnosti u okviru ovog elementa trebaju biti pripadnici ciljane skupine – medijski djelatnici (novinari).
- Proizvodnja i objava programskih sadržaja medija namijenjenih povećanju vidljivosti ranjivih skupina
- Upravljanje projektom
- Promidžba i vidljivost.
Sufinanciraju se sljedeći troškovi:
- izravni troškovi osoblja
- ostali izravni troškovi.
1. Izravni troškovi osoblja obuhvaćaju:
- plaću voditelja/koordinatora projekta i plaće drugih osoba koje izravno sudjeluju u provedbi projektnih aktivnosti
- naknade za vanjske usluge fizičkih osoba izravno vezane uz provedbu projektnih aktivnosti.
2. Ostali izravni troškovi obuhvaćaju:
- naknade za vanjske usluge izravno povezane s provedbom projektnih aktivnosti isplaćene pravnim osobama, osim za element „Upravljanje projektom i administracija”
- naknade za vanjske usluge izravno povezane s provedbom projektnih aktivnosti isplaćene fizičkim osobama u vrijednosti od 200.000,00 kn ili više, bez poreza na dodanu vrijednost
- putni troškovi sudionika projektnih aktivnosti (troškovi prijevoza, smještaja, dnevnice)
- putne troškove osoblja (troškovi prijevoza, osim troškova prijevoza osoblja koje je obuhvaćeno zakonski reguliranim davanjima na plaću , smještaja, dnevnice)
- kotizacije za sudjelovanje pripadnika ciljane skupine (medijski djelatnici – novinari) u edukacijskim aktivnostima
- najam prostora za provedbu projektnih aktivnosti, osim za element „Upravljanje projektom i administracija“
- najam i kupnja opreme za provedbu projektnih aktivnosti
- nabava radnog materijala za provedbu projektnih aktivnosti
- objava medijskog sadržaja proizvedenog u okviru projektnog prijedloga (tisak i distribucija, emitiranje emisija, održavanje mrežnih stranica)
- osiguranje informacijsko-komunikacijske pristupačnosti sadržaja za osobe s različitim vrstama invaliditeta (npr. podnaslovi, audiodeskripcija, prijevod na hrvatski znakovni jezik, Brailleovo pismo, format jednostavan za čitanje)
- usluge s područja informacijsko-komunikacijske tehnologije
- usluge prevođenja
- savjetodavne usluge (npr. studija ili istraživanje) koje nisu povezane s elementom „Upravljanje projektom i administracija“
- usluge evaluacije projektnih aktivnosti ako su predviđene projektom
- usluge vezane uz programe jačanja kapaciteta, osim izravnih troškova osoblja
- troškovi ugostiteljskih usluga
- troškovi promotivnih aktivnosti izravno povezanih s ostvarivanjem ciljeva projekta:
– troškovi organizacije promotivnih aktivnosti (npr. najam prostora, opreme itd.),
– materijalni troškovi koji su potrebni za organizaciju okruglih stolova, konferencija za medije (npr. promotivni materijali, pozivnice, troškovi osvježenja),
– priprema, oblikovanje, prijevod, lektura i tisak promotivnih materijala (npr. katalozi, programske knjižice, plakati i slično),
– izrada promotivnih audio/video materijala,
– izrada i održavanje mrežnih stranica ,
– troškovi oglasa, objava, odnosno zakupa medijskog prostora,
– troškovi vezani uz aktivnosti promidžbe i vidljivosti.
Navedeni troškovi ne predstavljaju iscrpnu listu.Za financiranje mogu biti prihvatljivi i troškovi provedbe dodatnih aktivnosti u okviru obveznih elemenata.
Projektne prijave mogu se slati do 17.06.2019. godine.
Ukratko o natječaju možete pročitati na sljedećem linku:
https://investim.hr/otvoren-natjecaj-mediji-zajednice-potpora-socijalnom-ukljucivanju-putem-medija-faza-1/
Za sva pitanja slobodno nam se obratite na investim@investim.hr ili na 099/451-6899.
INVESTIM