Otvoren natječaj – Unapređivanje infrastrukture za pružanje socijalnih usluga u zajednici kao podrška procesu deinstitucionalizacije – druga faza

Otvoren je natječaj Ministarstva regionalnoga razvoja i fondova EU naziva Unapređivanje infrastrukture za pružanje socijalnih usluga u zajednici kao podrška procesu deinstitucionalizacije – druga faza, referentne oznake KK.08.1.3.04.

Na natječaj se mogu prijaviti:

  1. ustanova upisana u Upisnik ustanova socijalne skrbi:
  • dom socijalne skrbi
  • centar za socijalnu skrb
  • centar za pružanje usluga u zajednici
  • centar za pomoć u kući
  1. udruga, vjerska zajednica, pravna osoba vjerske zajednice (osim trgovačkog društva), odgojno-obrazovna ustanova, zdravstvena ustanova, obrtnik, te druga pravna osoba (osim trgovačkog društva), upisana u Evidenciju pravnih osoba i obrtnika koji pružaju socijalne usluge
  2. fizička osoba koja samostalno obavlja profesionalnu djelatnost pružanja socijalnih usluga u zajednici: obiteljski dom za djecu i odrasle, upisana u Evidenciju fizičkih osoba koje profesionalno pružaju socijalne usluge
  3. pružatelj usluga za beskućnike kojem je statutom definirana djelatnost pružanja usluga beskućnicima.

 

Najniži iznos bespovratnih sredstava koji se može dobiti iznosi 400.000 HRK, a najviši iznos 15.000.000 HRK.

Intenzitet potpore iznosi 100%.

 

Po ovom natječaju sufinanciraju se isključivo izvaninstitucijske usluge, sukladno Zakonu o socijalnoj skrbi:

  • prva socijalna usluga
  • savjetovanje i pomaganje
  • pomoć u kući, psihosocijalna podrška
  • rana intervencija
  • pomoć pri uključivanju u programe odgoja i redovitog obrazovanja
  • boravak
  • obiteljska medijacija i organizirano stanovanje.

 

Aktivnosti vezane uz smještaj kao institucijski oblik skrbi i smještaj kao izvainstitucijski oblik skrbi u obiteljskom domu i udomiteljskoj obitelji ne mogu se financirati u okviru ovog Poziva.

 

PRIHVATLJIVI TROŠKOVI:

  1. troškovi pripreme dokumentacije projektnog prijedloga i ostale projektno-tehničke dokumentacije (npr. troškovi pripreme prijavnih obrazaca i ostale dokumentacije projektnog prijedloga, ishođenja potrebnih dozvola i u tu svrhu rješavanja imovinsko-pravnih odnosa izuzev pokretanja parnica radi utvrđivanja prava vlasništva, izrade idejnih rješenja, studije izvedivosti i financijske i socio-ekonomske analize, izrade glavne i izvedbene projektne dokumentacije s pripadajućim detaljnim troškovnicima radova i opreme, izrade ocjene o potrebi procjene utjecaja zahvata na okoliš i sl., troškovi revizije građevinskih projekata i ostale dokumentacije potrebne za građevinske radove i sl.)
  2. troškovi dogradnje, rekonstrukcije, održavanja građevine, obnove i prilagodbe objekata za pružanje izvaninstitucijskih usluga (npr. troškovi zamjene dotrajalih instalacija i stolarije, popravaka infrastrukture, sustava grijanja/hlađenja, troškovi prilagodbe interijera u skladu s potrebama osoba s invaliditetom, uklanjanja arhitektonskih prepreka kao što su nedovoljna širina vrata, neprilagođeni sanitarni čvorovi, izgradnje pristupnih rampi, ugradnje lifta, troškovi prilagodbe i dogradnje objekata u skladu sa specifičnim prilagodbama korisnika i sl.) te troškovi pripremnih radova na gradilištu (npr. troškovi rušenja, čišćenja, zbrinjavanja građevinskog otpada te dovođenja svih vrsta komunalnih priključaka i sl.)
  3. troškovi izgradnje novih objekata te troškovi pripremnih radova i povezane aktivnosti za izgradnju novih objekata za pružanje izvaninstitucijskih usluga (npr. troškovi dovođenja komunalnih priključaka, rušenja postojećeg objekta, čišćenja zemljišta, iskolčenja i sl.)
  4. troškovi stručnog nadzora radova te troškovi aktivnosti koordinatora zaštite na radu tijekom građenja
  5. troškovi kupovine neizgrađenog zemljišta za potrebe izgradnje novih objekata za pružanje izvaninstitucijskih usluga
  6. troškovi kupovine nekretnina (npr. stambenih objekata, poslovnih prostora i sl.) uključujući i pripadajuće izgrađeno zemljište za pružanje izvaninstitucijskih usluga;
  7. troškovi procjene neovisnog, kvalificiranog i ovlaštenog službenog tijela (u slučaju kupovine neizgrađenog zemljišta/nekretnina)
  8. troškovi nabave specijalizirane opreme potrebne za pružanje izvaninstitucijskih usluga
  9. troškovi nabave ostale opreme (npr. informatičke opreme i namještaja, tehničke opreme za premošćivanje visinskih arhitektonskih razlika, opreme za specijalizirane kabinete i sl.)
  10. troškovi nabave vozila neophodnih za pružanje izvaninstitucijskih usluga (neophodnih ako korisnici usluga nisu u mogućnosti neovisno ili uz pomoć drugih osoba koristiti javni prijevoz pod uvjetom da su marka, tip i cijena vozila razmjerni predviđenim aktivnostima projekta) te potrebnih za učinkovito pružanje usluge korisnicima, stoga uz osobna vozila dolaze u obzir i vozila posebne namjene
  11. troškovi pripreme i provedbe nabave roba, radova i usluga za potrebe provedbe projekta
  12. troškovi edukacija za pružatelje usluga isključivo vezano uz specijaliziranu opremu potrebnu za aktivnosti pružanja socijalnih usluga i edukacija vezanih uz provođenje horizontalnih aktivnosti
  13. troškovi neovisne financijske revizije projekta koju nabavlja prijavitelj (obvezna za projekte ukupna tražena bespovratna sredstva kojih iznose 1.500.000,00 HRK i više)
  14. troškovi upravljanja projektom (troškovi plaća projektnog tima od dana potpisa ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava, troškovi savjetodavnih usluga vanjskih stručnjaka za upravljanje projektom te ostali troškovi neophodni za upravljanje i administraciju projektnim aktivnostima). Ako javnopravna tijela ili javne ustanove koriste usluge regionalnih koordinatora za upravljanje projektom – trošak nije prihvatljiv jer su u skladu sa Zakonom o regionalnom razvoju regionalni koordinatori dužni isporučiti ove usluge bez naknade korisniku projekta
  15. Neizravni troškovi po fiksnoj stopi do visine od 15 % prihvatljivih izravnih troškova osoblja za upravljanje projektom zaposlenih kod prijavitelja/partnera
  16. troškovi vezani uz promicanje horizontalnih načela
  17. troškovi aktivnosti informiranja s ciljem podizanja vidljivosti projektnih aktivnosti i rezultata te financiranja EU-a.
  18. PDV za koji prijavitelj/partner nema pravo ostvariti odbitak. U tu svrhu prijavitelj/partner je dužan u prijavnom obrascu za svaku stavku budžeta navesti je li u iznos uračunat PDV ili ne, a ukoliko jest, potrebno je navesti stopu PDV-a za pripadajući trošak.

 

Prijave se podnose od 10.06.2019. godine do 31.12.2019. ili do iskorištenja sredstava.

Ukupan fond sredstava po ovom natječaju iznosi 616.200.000 HRK.

Za više informacija kontaktirajte nas na 099/451-6899 ili pošaljite upit na mail: investim@investim.hr.

INVESTIM

Pretražite natječaje