Otvoren natječaj – Unapređivanje infrastrukture za pružanje socijalnih usluga u zajednici kao podrška procesu deinstitucionalizacije – druga faza
Otvoren je natječaj Ministarstva regionalnoga razvoja i fondova EU naziva Unapređivanje infrastrukture za pružanje socijalnih usluga u zajednici kao podrška procesu deinstitucionalizacije – druga faza, referentne oznake KK.08.1.3.04.
Na natječaj se mogu prijaviti:
- ustanova upisana u Upisnik ustanova socijalne skrbi:
- dom socijalne skrbi
- centar za socijalnu skrb
- centar za pružanje usluga u zajednici
- centar za pomoć u kući
- udruga, vjerska zajednica, pravna osoba vjerske zajednice (osim trgovačkog društva), odgojno-obrazovna ustanova, zdravstvena ustanova, obrtnik, te druga pravna osoba (osim trgovačkog društva), upisana u Evidenciju pravnih osoba i obrtnika koji pružaju socijalne usluge
- fizička osoba koja samostalno obavlja profesionalnu djelatnost pružanja socijalnih usluga u zajednici: obiteljski dom za djecu i odrasle, upisana u Evidenciju fizičkih osoba koje profesionalno pružaju socijalne usluge
- pružatelj usluga za beskućnike kojem je statutom definirana djelatnost pružanja usluga beskućnicima.
Najniži iznos bespovratnih sredstava koji se može dobiti iznosi 400.000 HRK, a najviši iznos 15.000.000 HRK.
Intenzitet potpore iznosi 100%.
Po ovom natječaju sufinanciraju se isključivo izvaninstitucijske usluge, sukladno Zakonu o socijalnoj skrbi:
- prva socijalna usluga
- savjetovanje i pomaganje
- pomoć u kući, psihosocijalna podrška
- rana intervencija
- pomoć pri uključivanju u programe odgoja i redovitog obrazovanja
- boravak
- obiteljska medijacija i organizirano stanovanje.
Aktivnosti vezane uz smještaj kao institucijski oblik skrbi i smještaj kao izvainstitucijski oblik skrbi u obiteljskom domu i udomiteljskoj obitelji ne mogu se financirati u okviru ovog Poziva.
PRIHVATLJIVI TROŠKOVI:
- troškovi pripreme dokumentacije projektnog prijedloga i ostale projektno-tehničke dokumentacije (npr. troškovi pripreme prijavnih obrazaca i ostale dokumentacije projektnog prijedloga, ishođenja potrebnih dozvola i u tu svrhu rješavanja imovinsko-pravnih odnosa izuzev pokretanja parnica radi utvrđivanja prava vlasništva, izrade idejnih rješenja, studije izvedivosti i financijske i socio-ekonomske analize, izrade glavne i izvedbene projektne dokumentacije s pripadajućim detaljnim troškovnicima radova i opreme, izrade ocjene o potrebi procjene utjecaja zahvata na okoliš i sl., troškovi revizije građevinskih projekata i ostale dokumentacije potrebne za građevinske radove i sl.)
- troškovi dogradnje, rekonstrukcije, održavanja građevine, obnove i prilagodbe objekata za pružanje izvaninstitucijskih usluga (npr. troškovi zamjene dotrajalih instalacija i stolarije, popravaka infrastrukture, sustava grijanja/hlađenja, troškovi prilagodbe interijera u skladu s potrebama osoba s invaliditetom, uklanjanja arhitektonskih prepreka kao što su nedovoljna širina vrata, neprilagođeni sanitarni čvorovi, izgradnje pristupnih rampi, ugradnje lifta, troškovi prilagodbe i dogradnje objekata u skladu sa specifičnim prilagodbama korisnika i sl.) te troškovi pripremnih radova na gradilištu (npr. troškovi rušenja, čišćenja, zbrinjavanja građevinskog otpada te dovođenja svih vrsta komunalnih priključaka i sl.)
- troškovi izgradnje novih objekata te troškovi pripremnih radova i povezane aktivnosti za izgradnju novih objekata za pružanje izvaninstitucijskih usluga (npr. troškovi dovođenja komunalnih priključaka, rušenja postojećeg objekta, čišćenja zemljišta, iskolčenja i sl.)
- troškovi stručnog nadzora radova te troškovi aktivnosti koordinatora zaštite na radu tijekom građenja
- troškovi kupovine neizgrađenog zemljišta za potrebe izgradnje novih objekata za pružanje izvaninstitucijskih usluga
- troškovi kupovine nekretnina (npr. stambenih objekata, poslovnih prostora i sl.) uključujući i pripadajuće izgrađeno zemljište za pružanje izvaninstitucijskih usluga;
- troškovi procjene neovisnog, kvalificiranog i ovlaštenog službenog tijela (u slučaju kupovine neizgrađenog zemljišta/nekretnina)
- troškovi nabave specijalizirane opreme potrebne za pružanje izvaninstitucijskih usluga
- troškovi nabave ostale opreme (npr. informatičke opreme i namještaja, tehničke opreme za premošćivanje visinskih arhitektonskih razlika, opreme za specijalizirane kabinete i sl.)
- troškovi nabave vozila neophodnih za pružanje izvaninstitucijskih usluga (neophodnih ako korisnici usluga nisu u mogućnosti neovisno ili uz pomoć drugih osoba koristiti javni prijevoz pod uvjetom da su marka, tip i cijena vozila razmjerni predviđenim aktivnostima projekta) te potrebnih za učinkovito pružanje usluge korisnicima, stoga uz osobna vozila dolaze u obzir i vozila posebne namjene
- troškovi pripreme i provedbe nabave roba, radova i usluga za potrebe provedbe projekta
- troškovi edukacija za pružatelje usluga isključivo vezano uz specijaliziranu opremu potrebnu za aktivnosti pružanja socijalnih usluga i edukacija vezanih uz provođenje horizontalnih aktivnosti
- troškovi neovisne financijske revizije projekta koju nabavlja prijavitelj (obvezna za projekte ukupna tražena bespovratna sredstva kojih iznose 1.500.000,00 HRK i više)
- troškovi upravljanja projektom (troškovi plaća projektnog tima od dana potpisa ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava, troškovi savjetodavnih usluga vanjskih stručnjaka za upravljanje projektom te ostali troškovi neophodni za upravljanje i administraciju projektnim aktivnostima). Ako javnopravna tijela ili javne ustanove koriste usluge regionalnih koordinatora za upravljanje projektom – trošak nije prihvatljiv jer su u skladu sa Zakonom o regionalnom razvoju regionalni koordinatori dužni isporučiti ove usluge bez naknade korisniku projekta
- Neizravni troškovi po fiksnoj stopi do visine od 15 % prihvatljivih izravnih troškova osoblja za upravljanje projektom zaposlenih kod prijavitelja/partnera
- troškovi vezani uz promicanje horizontalnih načela
- troškovi aktivnosti informiranja s ciljem podizanja vidljivosti projektnih aktivnosti i rezultata te financiranja EU-a.
- PDV za koji prijavitelj/partner nema pravo ostvariti odbitak. U tu svrhu prijavitelj/partner je dužan u prijavnom obrascu za svaku stavku budžeta navesti je li u iznos uračunat PDV ili ne, a ukoliko jest, potrebno je navesti stopu PDV-a za pripadajući trošak.
Prijave se podnose od 10.06.2019. godine do 31.12.2019. ili do iskorištenja sredstava.
Ukupan fond sredstava po ovom natječaju iznosi 616.200.000 HRK.
Za više informacija kontaktirajte nas na 099/451-6899 ili pošaljite upit na mail: investim@investim.hr.
INVESTIM