Uskoro objava natječaja: Podrška digitalizaciji poslovanja MSP-ova u procesu industrijske tranzicije

JADRANSKA, PANONSKA I SJEVERNA HRVATSKA
PRIJAVA: NAJBRŽI PRST

Uskoro na portalu e-Savjetovanje završava savjetovanje za Poziv „Podrška digitalizaciji poslovanja MSP-ova u procesu industrijske tranzicije hrvatskih regija“ pokrenut u okviru Integriranog teritorijalnog programa za razdoblje 2021. – 2027., Prioriteta I. – Industrijska tranzicija hrvatskih regija.
Uskoro se očekuje službena objava Poziva od strane Ministarstva regionalnog razvoja i fondova Europske unije.

Svrha Poziva:
Ulaganja u digitalna tehnološka rješenja, opremu i sustave te vještine MSP-ova, s ciljem modernizacije proizvodnih procesa, značajnog unapređenja modela poslovanja ili razvoja usluga.

Bespovratna sredstva:
Najniži iznos potpore: 20.000 EUR
Najviši iznos potpore: 120.000 EUR

Ukupan fond sredstava:
Panonska Hrvatska – 16.000.000 EUR
Jadranska Hrvatska – 8.000.000 EUR
Sjeverna Hrvatska – 6.000.000 EUR

Intenzitet sufinanciranja:
– do 50% prihvatljivih troškova za Srednja poduzeća (od 50 do 249 zaposlenih)
– do 65% prihvatljivih troškova za Mala poduzeća (od 10 do 49 zaposlenih)
– do 80% prihvatljivih troškova za Mikro poduzeća (do 9 zaposlenih)
– do 85% prihvatljivih troškova za Mikro poduzeća (do 9 zaposlenih) – novoosnovana

Prihvatljivi prijavitelji:
Pravne ili fizičke osobe koje su mikro, mali ili srednji poduzetnik (MSP) sukladno definiciji malih i srednjih poduzeća, uključujući novoosnovana poduzeća.

Neprihvatljivi prijavitelji:
– partnerske organizacije i partnerstvo
– udruge ili dobrotvorne organizacije
– prijavitelj koji djeluje u sektoru J 58.2 Izdavanje softvera i K Telekomunikacije (NKD 2025)
– prijavitelj koji djeluje u sektoru primarne proizvodnje proizvoda ribarstva i akvakulture
– prijavitelj koji djeluje u sektoru primarne proizvodnje poljoprivrednih proizvoda
– prijavitelj koji djeluje u sektoru prerade i stavljanja na tržište poljoprivrednih proizvoda.

Prihvatljive aktivnosti:
1. Uvođenje (nabava i implementacija) digitalnih tehnoloških rješenja, opreme i sustava u proizvodne i/ili poslovne procese poduzeća, uključujući ulaganja u komplementarne vještine zaposlenika.
2. Savjetodavne usluge povezane s uvođenjem ili upotrebom digitalnih rješenja i tehnologija, uključujući izradu digitalnih strategija poduzeća.

Prihvatljivi troškovi:
Prihvatljivi troškovi u okviru aktivnosti 1:
– troškovi nabave standardnih i softvera dizajniranih po mjeri za potrebe korisnika (uključujući i njegovo instaliranje)
– troškovi za licence za nabavu ili nadogradnju softvera (trajne ili najam od najviše od dana nabave do kraja razdoblja provedbe projekta)
– troškovi korištenja usluga računarstva u oblaku (nabava u razdoblju od najviše od dana nabave usluge do kraja razdoblja provedbe projekta)
– troškovi nabave aplikativnih mrežnih rješenja i licenci (trajne ili najam od najviše od dana nabave do kraja trajanja provedbe projekta)
– troškovi nabave i stavljanja u rad računalne opreme (hardware), isključivo za potrebe provedbe projektnih aktivnosti
– edukacija zaposlenika povezana s nabavom digitalnih rješenja i tehnologija, kao dio isporuke usluge do najviše 10% vrijednosti projekta

Prihvatljivi troškovi u okviru aktivnosti 2:
– usluge izrade planova i strategija digitalizacije poduzeća, planova za učinkovitije korištenje resursa, automatizaciju procesa i organizaciju poslovanja i sl. (prihvatljivo do najvišeg iznosa troška od 2.000 eura).

Neizravni troškovi po fiksnoj stopi do visine od 5 % prihvatljivih izravnih troškova projekta. Neizravni troškovi odnose se na troškove uredskog prostora (najam prostora, režijski troškovi: grijanje/hlađenje, struja, voda, čišćenje, odvoz otpada, telekomunikacije, i sl. te troškove održavanja uredskih prostora za potrebe provedbe Projekta).

Osnovni uvjeti za prijavitelje:
– mora doprinositi minimalno jednom tematskom prioritetnom području S3
– povećanje prihoda od prodaje
– uvođenje najmanje jednog digitalnog rješenja u poslovanju
– značajno unapređenje proizvodnih procesa, modela poslovanja ili razvoja usluga – najmanje jedno značajno unapređenje
– dodana vrijednost po zaposleniku za fiskalnu godinu nakon godine završetka projekta najmanje 2% veća od dodane vrijednosti po zaposlenom u godini prije početka projekta
– najmanje zadržavanje postojećeg broja zaposlenih
– prihvatljive potpore dodijeljene u okviru Poziva smatraju se potporama male vrijednosti, a ukupan iznos potpore male vrijednosti koja se po državi članici dodjeljuje jednom poduzetniku ne smije prelaziti 300.000 EUR tijekom trogodišnjeg razdoblja prije datuma dodjele potpore
– minimalno jedan (1) zaposleni na puno radno vrijeme (na temelju sati rada) prema GFI-POD
– poslovni prihodi prijavitelja moraju iznositi više od 100% ukupno zatražene potpore prema GFI-POD.

Projektni prijedlog mora ostvariti propisani minimalni broj bodova po pojedinom kriteriju odabira i minimalni ukupni broj bodova kako bi bio upućen u sljedeću fazu postupka dodjele. Projektni prijedlozi koji ne ostvare minimalni broj bodova po pojedinom kriteriju i ukupni minimalni broj bodova neće biti dalje razmatrani i bit će isključeni iz postupka dodjele.

R. br. Kriterij odabira

Mogući broj bodova

Minimalni broj bodova

1. Vrijednost za novac koju projekt nudi

40

30

2. Financijska održivost projekta

10

5

3.

Provedbeni kapaciteti

10

6

4. Dizajn i zrelost projekta

20

10

5.

Promicanje jednakih mogućnosti i socijalne uključenosti

5

5

6. Promicanje održivog razvoja

5

5

7. Doprinos projektnog prijedloga rješavanju specifičnih razvojnih problema na određenom području

10

3

UKUPNO

100

70

 

Rokovi i način podnošenja projektnih prijedloga:
Rok za predaju projektnog prijedloga bit će objavljen pri službenoj objavi Poziva.
Projektni prijedlozi podnose se elektronički putem sustava e-Kohezija (https://ekohezija.gov.hr/).

Predviđeno trajanje projekta nije dulje od 12 mjeseci od dana početka provedbe projekta.

Za više informacija slobodno nas kontaktirajte na investim.info@gmail.com ili na 099 451 6899.

INVESTIM

Pretražite natječaje