Uskoro objava natječaja Transformacija i jačanje konkurentnosti kulturnih i kreativnih industrija

Uskoro završava postupak eSavjetovanja za javni Poziv naziva Transformacija i jačanje konkurentnosti kulturnih i kreativnih industrija. Cilj Poziva je jačanje kapaciteta kulturnih i kreativnih industrija za poslovanje na jedinstvenom digitalnom tržištu u skladu s novim regulatornim i zakonodavnim okvirom te razvoj novih inovativnih proizvoda i usluga što će doprinijeti kulturnoj i medijskoj raznolikosti i pluralizmu. Kulturne i kreativne industrije su djelatnosti koje potječu iz individualne kreativnosti, vještine i talenta, a koje imaju potencijal za ostvarivanje prihoda i otvaranje novih radnih mjesta stvaranjem i iskorištavanjem autorskih djela i drugih sadržaja koji su predmet zaštite intelektualnog vlasništva.

 

Tko se može prijaviti?

Prihvatljivi prijavitelji za Grupu A jesu:

– trgovačka društva i obrti kojima nije osnivač tijelo javne vlasti

– ustanove u kulturi kojima nije osnivač tijelo javne vlasti

Prihvatljivi prijavitelji za Grupu B jesu:

– fizičke osobe koje profesionalno obavljaju umjetničku djelatnost

– umjetničke organizacije registrirane sukladno zakonu o pravima samostalnih umjetnika i poticanju kulturnog i umjetničkog stvaralaštva, upisane u registar umjetničkih organizacija kod ministarstva kulture i medija koje ostvaruju vlastite prihode prema dvojnom računovodstvu, odnosno vode poslovne knjige sukladno zakonu o financijskom poslovanju i računovodstvu neprofitnih organizacija.

 

Koje se aktivnosti i troškovi sufinanciraju?

GRUPA A:

  1. Ulaganja u materijalnu i nematerijalnu imovinu:

-troškovi informatičko-komunikacijskih i audio/video rješenja (hardver)

-trošak gradnje, rekonstrukcije zgrada, poslovnih prostora, drugih objekata i uređenje pripadajuće parcele

-trošak održavanja, preuređenja i/ili modernizacije zgrade, poslovnih prostora, drugih objekata i pripadajuće parcele uključujući energetsku obnovu

-komunalni doprinos, cijene priključaka na vodovod i odvodnju te energetskih priključaka

-troškovi plaća osoblja proizašli iz otvaranja radnih mjesta uslijed početnog ulaganja

-neizravni troškovi po fiksnoj stopi od 15% prihvatljivih izravnih troškova osoblja (troškovi najma / zakupa prostora, režijski troškovi koji uključuju grijanje/hlađenje, struju, vodu, plin, odvoz otpada i telekomunikacije, trošak koncesijske naknade poslovnog prostora u kojem se obavlja djelatnost, trošak održavanja informacijskog sustava)

-trošak uporabne dozvole i energetskog certifikata

-nabava novih strojeva, opreme, alata,  e s njima povezani troškovi aktiviranja, transporta, montaže i stavljanja u pogon, ako ih u pogon stavlja dobavljač

– troškovi informatičko-komunikacijskih i audio/video rješenja (softver)

– nabava nematerijalne imovine u obliku patenata, autorskih prava, znanja i drugih vrsta intelektualnog vlasništva.

  1. Savjetodavne usluge povezane s projektom:

-usluge izrade planova i strategija digitalizacije poduzeća, organizaciju poslovanja, automatizaciju procesa i sl.

-usluge izrade dokumentacije za nabavu

-usluge stručnog nadzora građenja

– ostale usluge povezane s projektom ulaganja.

  1. Usavršavanje djelatnika:

-troškovi predavača za sate tijekom kojih su predavači sudjelovali u obuci

– troškovi povezani s predavačima i polaznicima koji su izravno povezani s projektom usavršavanja, poput putnih troškova, troškova smještaja, troškova materijala i potrošne robe izravno povezanih s projektom, amortizacija alata i opreme ako se upotrebljavaju isključivo za usavršavanje

– troškovi savjetodavnih usluga povezanih s projektom usavršavanja.

  1. Sudjelovanje na sajmovima:

– troškovi nastali za najam, uređivanje i vođenje štanda pri sudjelovanju poduzetnika na određenom sajmu ili izložbi povezano s projektom.

  1. Aktivnosti povezane s provedbom projekta:

5.1. Upravljanje projektom:

a) Trošak usluge pripreme natječajne dokumentacije, a koji su prihvatljivi od datuma objave Poziva (do najvišeg iznosa od 53.089,12 EUR);

b) Trošak usluge izrade projektno-tehničke dokumentacije

c) Upravljanje projektom od strane vanjskih pružatelja usluge (do najvišeg iznosa od 24.553,72 EUR).

d) Trošak revizije projekta (za sve projekte čiji ukupno prihvatljivi troškovi projekta, navedeni u odredbama ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava, premašuju 199.084,21 EUR, do najvišeg iznosa troška revizije od 9.954,21 EUR)

5.2. Troškovi plaća osoblja koje će raditi na provedbi projekta (ugovor o radu na neodređeno i određeno vrijeme).

 

GRUPA B:

  1. Aktivnosti unapređenja procesa i organizacije poslovanja s ciljem prilagodbe poslovanja na jedinstvenom digitalnom tržištu te razvoja novih kompetencija, povećanja proizvodnje i poboljšanja kvalitete usluga:

– nabava novih strojeva, opreme, alata te s njima povezani troškovi aktiviranja, transporta, montaže i stavljanja u pogon, ako ih u pogon stavlja dobavljač

– troškovi informatičko-komunikacijskih i audio/video rješenja (softver)

– nabava nematerijalne imovine u obliku patenata, autorskih prava, znanja i drugih vrsta intelektualnog vlasništva

-usluge izrade planova i strategija digitalizacije i organizacije poslovanja, automatizaciju procesa i sl.

-troškovi plaća osoblja koje će raditi na provedbi projekta (ugovor o radu na neodređeno i određeno vrijeme)

-troškovi povezani s predavačima i polaznicima za potrebe usavršavanja, poput putnih troškova, troškova smještaja, troškova materijala i potrošne robe izravno povezanih s projektom, amortizacija alata i opreme ako se upotrebljavaju isključivo za usavršavanje;

-troškovi savjetodavnih usluga povezanih s usavršavanjem

-troškovi nastali za najam, uređivanje i vođenje štanda pri sudjelovanju poduzetnika na određenom sajmu ili izložbi povezano s projektom.

-trošak održavanja, preuređenja i/ili modernizacije zgrade, poslovnih prostora, drugih objekata i pripadajuće parcele uključujući energetsku obnovu

– neizravni troškovi po fiksnoj stopi od 7% prihvatljivih izravnih troškova projekta (troškovi najma / zakupa prostora, režijski troškovi koji uključuju grijanje/hlađenje, struju, vodu, plin, odvoz otpada i telekomunikacije, trošak koncesijske naknade poslovnog prostora u kojem se obavlja djelatnost, trošak održavanja informacijskog sustava).

  1. Aktivnosti upravljanja projektom:

– trošak usluge vanjskih stručnjaka za pripremu projektnog prijedloga, a koji su prihvatljivi od datuma objave poziva (do najvišeg iznosa od 2.654,46 EUR)

– trošak usluge vanjskih stručnjaka za upravljanje projektom (do najvišeg iznosa od 3.981,68 EUR)

– trošak usluga vanjskih stručnjaka za pripremu i provođenje postupaka nabave

– trošak usluge izrade projektno-tehničke dokumentacije.

 

Iznosi bespovratnih sredstava GRUPA A:

Za Grupu A najniži iznos potpore koji se može dodijeliti iznosi 39.816,84 EUR, a najviši 995.421,06 EUR.

Iznosi bespovratnih sredstava GRUPA B:

Za Grupu B najniži iznos potpore koji se može dodijeliti iznosi 13.272,28 EUR, a najviši 185.811,93 EUR.

 

Intenziteti potpora GRUPA A:

  1. a) Regionalne potpore za ulaganje:

– Grad Zagreb: mala poduzeća 55% / srednja poduzeća 45%

– Panonska Hrvatska: mala poduzeća 70% / srednja poduzeća 60%

– Sjeverna Hrvatska: mala poduzeća 70% / srednja poduzeća 60%

– Jadranska Hrvatska: mala poduzeća 60% / srednja poduzeća 50%

b) Potpore za savjetodavne usluge u korist MSP-ova najviše 50% prihvatljivih troškova

c) Potpore MSP-ovima za sudjelovanje na sajmovima najviše 50 % prihvatljivih troškova;

d) Potpore za usavršavanje najviše 60 % (srednji poduzetnici), odnosno do maksimalnog intenziteta potpore od 70% prihvatljivih troškova ako se usavršavanje provodi za radnike s invaliditetom ili radnike u nepovoljnom položaju te do 70% (mikro, mali poduzetnici) prihvatljivih troškova.

e) Potpore male vrijednosti – de minimis – najviše 50 % prihvatljivih troškova.

Intenziteti potpora GRUPA B:

Maksimalan intenzitet potpore koja se može dodijeliti iznosi 85 % ukupno prihvatljivih troškova.

 

Ukupan fond sredstava po ovom Pozivu za Grupu A iznosi 26.544.561,68 EUR dok za Grupu B iznosi 6.636.140,42 EUR.

Po objavi natječajne dokumentacije bit će poznati konačni uvjeti natječaja.

Za više informacija kontaktirajte nas na 099/451-6899 ili na investim@investim.hr

INVESTIM

Pretražite natječaje